16. Juni 2010 14:48
16. Juni 2010 16:34
17. Juni 2010 08:18
17. Juni 2010 08:38
17. Juni 2010 13:51
17. Juni 2010 15:28
17. Juni 2010 15:49
michael sulz hat geschrieben:Hast du einmal den IE aauf dem Client als Administrator gestartet und dann einen Report im CRM aufgerufen?
18. Juni 2010 07:39
In dem Blog 'http://blogs.msdn.com/brianhartman/archive/2009/10/13/gdi-updated-again.aspx' wird beschrieben, welche Updates vonnöten sind.
Report Viewer 2005 SP1 Redistributable:
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... 805ddfe538
18. Juni 2010 14:35
21. Juni 2010 08:47
21. Juni 2010 10:57
Hi Sven,
today we get a solution for the following environments:
- Windows Server 2008 German
- SQL Server 2008 German with SP1
- CRM Server 4.0 German
In this case we must do the following:
- Install Microsoft Report Viewer Redistributable 2005 Service Pack 1
- Restart the server, printing doens't work
- Install Microsoft Report Viewer Redistributable 2008 Service Pack 1
- Restart the server, printing doens't work
- Install Microsoft Report Viewer Redistributable 2005 Service Pack 1
- now it works
I've testet it on 3 diferrent environments. When we do this three steps, it works.
--------------------------------------------------------------------------------
Viele Grüße
Michael Sulz
axcentro GmbH
MVP für Microsoft Dynamics CRM